پست ثابت


(شکلکهای بهاره)

 

 

 خوش آمد میگم به دوستانی عضو وبلاگ عاشقانه های بهاره شدن



نظرات شما عزیزان:

PareKhat
ساعت17:22---26 فروردين 1391

پيش از اين مردم دنيا دلشان درد نداشت،
هيچكس غصه اينرا كه چه ميكرد،نداشت،

چشمه سادگي از لطف زمين ميجوشيد،
خودمانيم،زمين اين همه نامرد نداشت


ارش
ساعت19:37---9 فروردين 1391
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
نگاه سردم را،

به چشم های پر از عشق قاب نقاشی،

که مانده بر دیوار،

دوباره میدوزم

در انتظاری سخت،

اسیر دیو سکوت،

نه با زبان که با تمام وجود،

و از نهایت بی انتهای تنهایی،

وجود پاک تورا من به خویش میخوانم....!

سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خیلی خوشم اومد .نمیدونم وبلاگ من به قشنگی مال شما باشه یا نه اما خوشحال میشم بیاین و نظرتون رو بگین. مطالب عاشقانه زیادی داره که امیدوارم خوشتون بیاد.منتظرم.......... arashsantouri.loxblog.com


مهران
ساعت16:16---9 فروردين 1391
سلام
آپم
منتظرم
بدو بیا


black angel
ساعت0:20---17 اسفند 1390
من دلم مي خواهد
خانه اي داشته باشم پر دوست
کنج هر ديوارش دوستانم بنشينند آرام
گل بگو گل بشنو
هر کسي ميخواهد وارد خانه پر مهر و صفامان گردد
شرط وارد گشتن شستشوي دلهاست
شرط آن داشتن يک دل بي رنگ و رياست
بر درش برگ گلي ميکوبم
و به يادش با قلم سبز بهار مينويسم
اي دوست خانه دوستي ما اينجاست


tehranu2
ساعت17:27---7 اسفند 1390
سلام.میگما نیمیشد مارم لینک کنی؟


طیما
ساعت19:56---6 اسفند 1390
بهاره جون وبت عالیه حرف نداره
اگه دوست داشتی منو لینک کن بهد خبر ده تا منم بلینکمت


امیر
ساعت23:16---5 اسفند 1390
خوشحال میشم باهات اشنا بشم.
وبلاگ من با6نویسنده فعالیت میکنه


fariborz
ساعت13:19---29 بهمن 1390
درود..اگه میخوای از تاریخ ایران و کورش بزرگ بدونی بهم سر بزن

امین
ساعت11:07---28 بهمن 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ باحالی داری اگه مایلی با هم تبادل لینک یا ینر انجام بدیم .خبرم کن

رامین
ساعت18:25---27 دی 1390
سلام.اگه دنبال نوشته های عاشقانه هستی،یه سری هم به وبلاگ من بزن.
همه مطالب از خودمه و از کتابام مینویسم.اگه دوست داشتی،لینکم کن.
مرسی.


hamed
ساعت22:18---14 دی 1390
سلام به طور اتفاقی وبت رو دیدم و خوشم اومد.اینو جدی میگم.مثل بقیه نمیگم که فقط واسه اینکه آمارشون بره بالا هنوز وبلاگ ندیده بگن خیلی فلانه این چیزا.فقط یه سوال؟میشه بگی چی جوری میشه نظرات رو عوض کرد؟الان تو نوشتی همدرد بهاره.وقت کردی به وب منم سر بزن و حتما تو نظرسنجیم شرکت کن.مرررررررررسی

hosein
ساعت17:53---9 دی 1390
________________$$$$$

_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$

__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$

______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$

___$$$_$$$$______________$$_______$$$

$$$_$$$$________________$$______$$$

$$$$_________________$$$_____$$$

$$________________$$$_____$$$

$$_____________$$$_____$$$

_$$________$$$$____$$$$

__$$____$$$_____$$$$

___$$_$$$$___$$$$

____$$_____$$$$

__$$_____$$$$

$$____$$$$

$$_$$$$

$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________

_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________

_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________

__________$$$$$___________$$$$$__________

__$$$$_____________________________$$$$__

_$$$$$$___________________________$$$$$$_

__$$$$$$_________________________$$$$$$__

___$$$$$$_______________________$$$$$$___

____$$$$$$$___________________$$$$$$$____

______$$$$$$$_______________$$$$$$$______

_________$$$$$$___________$$$$$$_________

____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________



خيلي وقته بهم سر نزديا ...؟؟؟؟؟

افتخار ميدي؟


محمد
ساعت17:13---18 آذر 1390
لام بهاره خوش حالمیشم به ما سر بزنی وب خوشملی

بچه مثبت
ساعت1:46---14 آذر 1390
سلام .....
من حسابی آپیدم .... تو این مدت هم که سر نزدم هم من خیلی تغییرات تو وبم دادم هم شما من که دیدم خوبه
تو هم بیا ببین وب من رو
و راستی من از لوکس بلاگ رفتم البته هنوز وبلاگم هست ولی جای وبسایتم تغییر کرده


ماریاچی
ساعت0:14---14 آذر 1390
سلام آبجی بهاره

در چه حالی کجای

بیا دیگه دلم برات یه زره شدهزود بیا تا گریم نگرفته


علیرضا
ساعت14:53---7 آذر 1390
سلام بهاره جون وبت عالیه فقط به نظر من اگر قالبشو عوض کنی عالیتر هم میشه دوست داشتی به منم سر بزن

بابك
ساعت18:37---5 آذر 1390
عجب كسي هستي تو بهار جون ...u

tehranu2
ساعت3:37---5 آذر 1390
دانلود جدید ترین فیلم.موزیک.موزیک ویدئو- ها با لینک مستقیم

عرفان
ساعت11:02---1 آذر 1390
کاش می شد خالی از تشویش بود

برگ سبزی تحفه ی درویش بود

کاش تا دل می گرفت و می شکست

عشق می آمد کنارش می نشست

کاش با هر دل , دلی پیوند داشت

هر نگاهی یک سبد لبخند داشت

کاش لبخندها پایان نداشت

سفره ها تشویش آب ونان نداشت

کاش می شد ناز را دزدید و برد

بوسه رابا غنچه هایش چید و برد

کاش دیواری میان ما نبود

بلکه می شد آن طرف تر را سرود

کاش من هم یک قناری می شدم

درتب آواز جاری می شدم

آی مردم من غریبستانی ام

امتداد لحظه ای بارانیم

شهر من آن سو تر از پروازهاست

در حریم آبی افسانه هاست

شهر من بوی تغزل می دهد

هرکه می آید به او گل می دهد

دشتهای سبز , وسعتهای ناب

نسترن , نسرین , شقایق , آفتاب

باز این اطراف حالم را گرفت

لحظه ی پرواز بالم را گرفت

می روم آن سو تو را پیدا کنم

در دل آینه جایی باز کنم


m
ساعت4:29---1 آذر 1390
Slm.
Webet kheili naze.
B mnm ye sari bezan.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 1 آذر 1398برچسب:, | 1:8 قبل از ظهر | بهاره رسولی |